CrisisConnect

Dé app voor crisisprofs
Stel, je wordt gebeld omdat er een crisis, calamiteit, incident of issue is. Wat wordt er van je verwacht? Wat zijn je eerste acties en wat stond er ook alweer in het draaiboek of het crisisplan? Heb je wel het meest actuele plan of contactoverzicht? Met de CrisisConnect app is de zoektocht naar deze informatie verleden tijd.


Hoe werkt het? 

Je opent via je smartphone of tablet CrisisConnect. In deze app kun je direct zien wat je moet doen en wie je contactpersonen zijn. Je krijgt een overzicht van alle benodigdheden, zoals een checklist, contactpersonen met bijbehorende contactgegevens, het draaiboek, je taakkaart en andere handige documenten. Zo kun jij jouw functie goed vervullen. 


Compleet en up-to-date

Doordat de app centraal gevuld en bijgehouden wordt, heb je nooit meer te maken met verouderde contactgegevens, achterhaalde taakkaarten en veranderende procedures. Alle informatie bij de hand en altijd up-to-date.


Bezoek de website
Ga nu naar www.crisisconnect.nl. Hier lees je meer over de functies van de app en welke pakketten wij aanbieden. Registreer je meteen voor het gratis "Starterspakket". Je kunt dan zelf de mogelijkheden van CrisisConnect ervaren!




Graag een persoonlijk gesprek over CrisisConnect? Neem dan contact op met Michiel van der Est.

CrisisConnect App