CrisisConnect

Dé app waarmee je regie voert op informatie tijdens een crisis
Met de CrisisConnect app beschik je bij een crisis of incident over alle informatie die je nodig kunt hebben. Je kunt incidenten aanmaken met als doel snel informatie te delen. Creëer samen een totaalbeeld van de situatie. Op basis hiervan kun je sneller en beter geïnformeerd handelen. 

  • Inzage in draaiboeken en documenten
    Ook is het van belang dat je direct inzicht hebt in actuele planvorming. Voeg crisisplannen, calamiteitenplannen, BHV-plannen en formats toe.
  • Snel contactpersonen opzoeken
    Belangrijke contactgegevens heb je binnen een paar tikken bij de hand. Bel, mail of sms vanuit de app. Veilig en altijd up-to-date.
  • Crisiscommunicatie
    Deel informatie over een crisissituatie via de app, alarmeer grote groepen en chat over de voortgang. Inclusief handige functies zoals taken toewijzen en afvinken en rapportage. 
  • Piketroosters beheren
    Inzage in je piketdiensten, piketroosters aanmaken en wisselen van diensten.
    
    De app is
    beschikbaar voor iOS, Android en Windows via smartphone, iPad en PC. Online en offline.


Meer weten over CrisisConnect? Neem dan contact op met Anne-Lieke Wagenaar.