Tijdens een crisis, wanneer er stoom uit je oren komt, heb je als crisisorganisatie je handen vol. Vooral aan externe stakeholders en doelgroepen die al je aandacht vragen. De impact in de buitenwereld minimaliseren, daar gaat het toch om bij crisiscommunicatie? In die hectiek zijn we vaak zo bezig met naar buiten kijken, dat we onze eigen medewerkers vergeten of de laagste prioriteit geven. Of ze als één doelgroep zien en benaderen. Dat terwijl die interne crisiscommunicatie zo belangrijk is: de interne medewerkers kunnen juist bijdragen aan het succesvol managen van de crisis. Hoe dit werkt en hoe je dit slim aanpakt, daarover gaat dit webinar.
Hoe kun je nieuwe kanalen toevoegen en welke? Wat kunnen WhatsApp, Youtube en Instagram bijvoorbeeld voor crisiscommunicatie betekenen? En spelen Clubhouse, TikTok en Snapchat een belangrijke rol?
Ben jij communicatieprofessional en wil je meer weten over het organiseren van een persconferentie? Dan is deze workshop wat voor jou.
Is BCM betrekkelijk nieuw voor jou? Tijdens deze workshop introduceren we je in de wereld van BCM.
De opleiding is succesvol toegevoegd aan je offertelijst.