V&R Crisiscentrale

Dreigingen, calamiteiten en crises gebeuren meestal onverwachts. Mensen zijn geschrokken of bang, de media staan voor de deur en de impact is groot. Je wilt het juiste doen en de juiste woorden vinden. In dat geval wil je iemand kunnen bellen die hulp, kennis en ondersteuning kan bieden. Met 24/7 zorgen we ervoor dat onze klanten 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, een beroep kunnen doen op ons. Om te zorgen dat wij altijd bereikbaar zijn hebben we hier een nieuwe werkwijze in gehanteerd. 24/7 heet daarom vanaf nu de V&R Crisiscentrale. 

 

Wat is de V&R Crisiscentrale?
Met de V&R Crisiscentrale zorgen we dat er altijd iemand bereikbaar is via ons bereikbaarheidsnummer 085 273 39 79. Via een professionele alarmcentrale wordt de telefoon altijd opgenomen. Een centralist doet een korte intake, waarna je zo snel mogelijk (binnen 30 minuten) teruggebeld wordt door een van onze adviseurs. Deze adviseur komt binnen 60 minuten na alarmering met een eerste crisisadvies per mail, inclusief een mediascan. Op basis van dit advies, de mediascan en jullie beeld van de situatie wordt besproken of verdere inzet nodig is. De adviseur bevestigt dit inzetplan en op basis daarvan, en na de nadrukkelijke goedkeuring van jullie, gaan we verdere werkzaamheden uitvoeren of komen er professionals ter plaatse. Alles tot dan is onderdeel van het abonnement.

 

Hoe werkt het?
Om de professionele bereikbaarheid te kunnen bieden, is de V&R Crisiscentrale een abonnementsvorm. In dit abonnement zit altijd het eerste advies en de mediascan van onze crisisadviseur. 

"Altijd bereikbaar"
"Crisisadviseurs op piket"
"Via professionale alarmcentrale"
"Inclusief eerste crisisadvies en mediascan"

  

 

Geïnteresseerd in de V&R Crisiscentrale? Neem dan contact op met Michael Nijenhuis via michael@v-r.nl of 06 58 98 88 36 voor meer informatie.